• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

В школі працює три методичні обєднання: класних керівників, вчителів - предметників, вчителів початкових класів.

В методичне обєднання класних керівників входять:

/Files/images/DSC01046.JPGМетодичне об"єднання класних керівників

Манзюк І.В - 4 клас

Віннік О.В. - 1 клас

Каленик Т.І. - 2 клас

Кравецька Р.В. - 3 клас

Герасимчук С.А. - 6 клас

Фудар А.В. - 9 клас голова МО

Кукобенко М.П. - 5клас

Солоненко Г.М. - 7клас

Драганова О.Д. - 8клас -

/Files/images/DSC01048.JPGМетодичне об'єднання вчителів-предметників

Даненко С.Л. -голова М.О.

Кукобенко М.П.

Драганова О.Д.

Фудар А.В.

Заблоцький О.М.

СолоненкоГ.М.

/Files/images/DSC01045.JPGМетодичне об'єднання вчителів початкових класівКаленик Т.І. - голова М.О.

Віннік О.В.

Манзюк І.В.

Кравецька Р.В.

План роботи методичного об'єднання вчителів початкових класів на 2014 -2015 навчальний рік.

І засідання. Організаційне забезпечення навчально - виховного процесу на 2014 - 2015 навчальний рік.


1. Підсумки роботи методоб'єднання за минулий навчальний рік та основні напрямки роботи на наступний навчальний рік. 2. Обговорення плану роботи на навчальний рік. 3.Особливості навчально-виховного процесу у початкових класах у 2014-2015 н.р. 4.Методичні рекомендації щодо оформлення класних журналів. 5.Готовність дітейдо навчання в першому класі. Психолого-педагогічна характеристика випускників ДНЗ. 6.Готовність кабінетів до роботи. 7. Огляд навчально-методичної, фахової літератури.


ІІ засідання. Підвищення інтересу молодших школярів до вивчення математики.


1. Міжпредметні звязки на уроках математики. 2. Як поєднати на уроці корисне і цікаве. 3. Подолання неуспішності молодших школярів. 4. Обговорення взаємовідвіданих уроків з метою виявлення прийомів підвищення інтересу до вивчення математики. 5.Мотивація навчальної діяльності як засіб підвищення якості навчання.

ІІІ засідання. Сучасний урок: суб'єктивність навчання і варіативність структури. Бесіда за "круглим столом".


1. Сучасний урок: суб'єктивність навчання і варіативність структури. 2. Суб'єктивність молодшого школяра в навчальній діяльності. 3. Розвиток учнів в умовах творчого навчання. 4. Творчі звіти вчителів, що атестуються. 5. Огляд новин методичної літератури. 6. Про результати роботи МО за І семестр. Завдання членам методоб'єднання: підготуватись до дискусії на тему " Роль педагогічної оцінки у формування контрольно - оцінних умінь молодших школярів".

ІV засідання. Наступність та перспективність в початковій ланці освіти.


1. Дискусія - зустріч: "Роль педагогічної оцінки у формуванні контрольно - оцінних умінь молодших школярів. 2. Діти з гіперактивною поведінкою. 3. Проблеми адаптації до шкільного житття. Наступність між ДНЗ і школою. 4. Загальна характеристика учнів четвертого класу. 5. Обговорення відкритих уроків. 6. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів за підсумками ІІ семестру та навчального року.

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ ШМО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ.

І Засідання.

1. Обговорення серпневих рекомендацій нарад. 2.Затвердження плану роботи шкільного МО на 2014-2015 навчальний рік з пріоритетним напрямком патріотичного виховання. 3.Методичні рекомендації щодо змісту виховної роботи з учнівським колективом. 4.Сучасні підходи до проведення класних годин (виступи). 5.Огляд педагогічної преси.

ІІ Засідання.

1.Роль класного керівника у формуванні колективу. 2.Основна мета і функції класної години. 3.Нестандартгі форми методичної роботиі.

ІІІ Засідання.

1.Адаптація першокласників та пятикласників до шкільного життя. 2.Обмін досвідом роботи класних керівників по впровадженню новітніх технологій в організації виховної роботи. 3.Анкетування учнів.

ІV Засідання.

1.Обмін досвідом роботи по збереженню здоровя та життєдіяльності дітей, роботи з батьками по попередженню дитячого травматизму, дитячої злочинності, суїциду, бездоглядності. 2.Профорієнтація учнів випускного класу. 3.Робота з обдарованими учнями в умовах сучасної освітньої системи.

V Засідання.

1.Підсумки роботи за навчальний рік. 2.Звіти класних керівників та виставка педагогічних напрацювань. 3.Узагальнення досвіду роботи класного керівника 8 класу.

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МО ВЧИТЕЛІВ-ПРЕДМЕТНИКІВ.

І Засідання.

1.Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу. 2.Про роботу з обдарованими дітьми, проведення шкільних предметних олімпіад.

ІІ Засідання.

1.Обмін досвідом з проблеми "Нестандартні уроки, їх ефективність. Зважити всі "за" і "проти". 2.Доповідь "Організація творчої діяльності на уроці". 3.Ознайомлення з кращим педагогічним досвідом творчих вчителів

ІІІ Засідання.

1.Доповідь на тему "Використання інтерактивних методів навчання". 2.Практикум "Форми організації роботи в великих і малих творчих груп 3.Презентація творчого впровадження нестандартних форм на уроці.

ІV засідання.

1.Поєднання традиційних та нетрадиційних форм організації навчально-виховного процесу. 2.Доповідь на тему "Розвиток творчої особистості учня, його уміння знаходити нестандартні вирішення поставлених перед ним завдань. 3.Підготовка до ДПА. 4.Діагностичне анкетування щодо організації методичної роботи на навчальний рік.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 62

Коментарi